Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Wtorek, 7 kwietnia 2009 r. Godz. 13:39
Informujemy, że w dniu dzisiejszym zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego na Organizację i przeprowadzenie szkolenia pn.: „Komputerowa księgowość i kadry”.
- Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.: „Komputerowa księgowość i kadry” dla 20 osób bezrobotnych z podziałem na 2 grupy po maksymalnie 10 osób. Podział na grupy dotyczy zajęć praktycznych szkolenia. Szkolenie realizowane jest w ramach Działania 6.1, Poddziałania 6.1.3 Projekt pn. „APS – Aktywność, Praca, Stabilizacja”.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać na stronie internetowej pup.prudnik.ibip.pl oraz w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 3 (sekretariat) – I piętro – od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- Termin wykonania zamówienia: do 31 lipca. 2009r.
- W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.);Zamawiający oceni spełnienie/nie spełnienie w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do ofert przez Wykonawcę.
- Kryteria oceny ofert: a) koszt szkolenia – 70%; b) doświadczenie Wykonawcy – 30%.
- Oferty należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Prudniku pokój nr 3 (sekretariat, I piętro) lub przesłać na adres Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku 48-200 Prudnik, ul. Jagiellońska 21, w jednym egzemplarzu, w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości, opatrzonej informacjami: adresat, znak sprawy – PUP-Or-2203-21/DS./09, Oferta na organizację szkolenia pn.: „Komputerowa księgowość i kadry”, nazwa (imię i nazwisko Wykonawcy), adres Wykonawcy oraz „Nie otwierać przed dniem 17.04.2009r. godz. 11:30”, w terminie do dnia 17..04. 2009r. do godziny 11:00” .
- Komisyjne otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Urzędu w dniu 17.04. 2009r. o godzinie 11:30 w Sali Klubu pracy – I piętro.
- Wykonawca pozostanie związany z ofertą przez okres 30 dni począwszy od upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
- Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie zamierza wybrać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
- Uprawnieni do kontaktu z oferentami:
• w sprawach merytorycznych – Anna Gunia, tel. (077) 436 23 04 wew. 24;
• w sprawach procedury – Danuta Stopyra, tel. (077) 436 23 04 wew. 20.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania - kliknij tutaj
Ten tekst czytano 658 razy | Powrót do aktualności